satmamak çok farklı bir şey aslında uzun süre tutarsın ama bitcoin ikinci yükselişi yapmasaydı asla geri dönmeyeceklerdi. kendine %3 %5 zarar kes belirlemen lazım oradan aşağı giderse çıkacaksın başka coinden yapacağın karla telafi etmelisin.