Aracıma cam filmi taktırdım ama pişmanım
34
●912
- 04-11-2021, 02:30:09işte bide aklımda o senaryo var o yüzden önleri en azından 2 numaraya düşüreyim diyorumwebhox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2021, 02:37:182 numara en iyisi arkadaşlar
ankara'da ihtiyacı olan arkadaşlara yardımcı olurum kaplama konusunda dükkanımız mevcut - 04-11-2021, 07:44:05Hocam koyu cam filmi zevkli olsada geceleri gerçekten çok problem yaratıyor benim komple 3 numara bazen geceleri mecbur camları indirmek zorunda kalıyorum.Hatta geçen akşam biri farıda yakmamış yolda farketmesem sol şerite geçerken adamı sıkıştırıyordum.Çok problem yaşıyorsanız söküp 2 numara taktırın.
- 04-11-2021, 08:35:02Bende en full darkside diye geçen modeli mevcut taktırırken iyi bir marka taktırmıştım o yüzden dikiz ayna problemim olmuyor bence biraz o şekilde kullanın ilk zamanlar zorlanırsınız sonra alışırsınız zaten güneş vurdukça açma yapıcak o ilk taktırdığımda bende garipsemiştim ne kadar dikiz aynasına etki etmesede yadırgamıştım biraz o şekilde kullanın alışırsınız bence içerisi karanlık olacağı için daha iyi odaklanacaksınız zamanla
- 04-11-2021, 08:42:30Merhaba, yan camlar 2 numara, arka camlar 3 numara uygun olacaktır