Bende en full darkside diye geçen modeli mevcut taktırırken iyi bir marka taktırmıştım o yüzden dikiz ayna problemim olmuyor bence biraz o şekilde kullanın ilk zamanlar zorlanırsınız sonra alışırsınız zaten güneş vurdukça açma yapıcak o ilk taktırdığımda bende garipsemiştim ne kadar dikiz aynasına etki etmesede yadırgamıştım biraz o şekilde kullanın alışırsınız bence içerisi karanlık olacağı için daha iyi odaklanacaksınız zamanla