webhox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz birde yağmur yağınca görün, tamamen araç içinde kör oluyorsunuz =))
işte bide aklımda o senaryo var o yüzden önleri en azından 2 numaraya düşüreyim diyorum