• 04-11-2021, 02:25:25
    #10
    2 numara aracları rahatca gorursun, gece senin aracın içini görmezler.
  • 04-11-2021, 02:27:56
    #11
    Siz birde yağmur yağınca görün, tamamen araç içinde kör oluyorsunuz =))
  • 04-11-2021, 02:30:09
    #12
    webhox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz birde yağmur yağınca görün, tamamen araç içinde kör oluyorsunuz =))
    işte bide aklımda o senaryo var o yüzden önleri en azından 2 numaraya düşüreyim diyorum
  • 04-11-2021, 02:37:18
    #13
    2 numara en iyisi arkadaşlar
    ankara'da ihtiyacı olan arkadaşlara yardımcı olurum kaplama konusunda dükkanımız mevcut
  • 04-11-2021, 02:39:28
    #14
    aynalı taktırın 2 numara dışarıdan hiçbirşey görünmez
  • 04-11-2021, 07:44:05
    #15
    Hocam koyu cam filmi zevkli olsada geceleri gerçekten çok problem yaratıyor benim komple 3 numara bazen geceleri mecbur camları indirmek zorunda kalıyorum.Hatta geçen akşam biri farıda yakmamış yolda farketmesem sol şerite geçerken adamı sıkıştırıyordum.Çok problem yaşıyorsanız söküp 2 numara taktırın.
  • 04-11-2021, 08:35:02
    #16
    Bende en full darkside diye geçen modeli mevcut taktırırken iyi bir marka taktırmıştım o yüzden dikiz ayna problemim olmuyor bence biraz o şekilde kullanın ilk zamanlar zorlanırsınız sonra alışırsınız zaten güneş vurdukça açma yapıcak o ilk taktırdığımda bende garipsemiştim ne kadar dikiz aynasına etki etmesede yadırgamıştım biraz o şekilde kullanın alışırsınız bence içerisi karanlık olacağı için daha iyi odaklanacaksınız zamanla
  • 04-11-2021, 08:41:18
    #17
    2 numara yaptırın işinizi görür hocam
  • 04-11-2021, 08:42:30
    #18
    Merhaba, yan camlar 2 numara, arka camlar 3 numara uygun olacaktır