Doğru bir tespitte bulunmuşsunuz.
Arkadaşım var, ne iş yaptığını soranlara hurdacıyım diyor... Millet de burun kıvırıyor 😜 Arkadaş gerçekten hurdacı ancak iş makinaları hurdası alıp satıyor... Aylık 100K üzeri geliri var, hala 6 sene önce aldığı telefonu, 2010 model babasından kalan aracını kullanıyor...
Adam senede 3 kez yurtdışına tatile gidiyor ama sosyal medya hesaplarına bakınca hep üzerinde tulum elleri yağ içinde çalışırken çekilmiş fotoları var....
Gerçek Zenginlerin Fakir Gibi Görünmesi
15
●423
- 26-10-2021, 23:55:24Bu iş gerçekten zengin olup olmamakla değil karakter ile alakalıdır.GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 tür insan tipi vardır.
1. tip kazanım ile mutlu olan insanlardır. Bu insanlar kar edince mutlu olurlar. Bir şeyi ucuza alınca mutlu olurlar. Bir malı yüksek karla satınca mutlu olurlar. Tasarruf edip sahip oldukları değerler arttıkça mutlu olurlar. Yani kazançları büyüdükçe mutlu olan insan türüdür. Bu tip insanlar genelde ticaret ile uğraşırlar. Maaşlı çalışsalar da çok iyi tasarruf edebilirler ve ekstradan ticaret yaparak ek işlerle de para kazanmaya devam ederler. Ve kendilerinden daha çok para kazanan bir çok insandan daha çok para biriktirebilirler. BU KARAKTER TİPİNDEKİ İNSANLARIN BAŞLARINA BÜYÜK BELA FELAKET GELMEDİĞİ SÜRECE SÜREKLİ BİRİKİMLERİ ARTAR, SÜREKLİ ZENGİNLEŞİRLER.
2. tip insan türüd takdirle mutlu olan insan tipidir. Bu insanlar kazançla mutlu olmazlar. Başka insanların onları takdir etmesi, başka insanların onları kıskanması, başka insanların onlara hayran olması, başka insanların onları örnek alması ile dopamin salgılarlar. Bu insan tipi için önemli olan para kazanmak değil para kazandığını göstermektir. Bu insan tipi için önemli olan iyi bir arabaya binmek değil iyi bir arabaya bindiğini diğer insanlara gösterebilmektir. Bu insanlar aferin delisidir, başka insanların ilgisini ve takdirini alabilmek için hesapsız kitapsız geri dönüşü olmayan harcamalar yapabilirler. Kendilerini gereksiz ve fazladan sorumlulukların altına sokabilirler. Ve ya ellerindeki zenginliği ve serveti zamanla takdir almak için verimsiz şekilde harcayarak bitirirler. Harcayabildiklerinden çok para kazansalar da servetleri hiç bir zaman ulaşabileceği verimli boyuta ulaşmaz. Bu adamlara fazladan 1000 lira ikramiye verseniz kıllarını kıpırdatmazlar ama ayın elemanı olarak resimlerini duvarda görmek için iş arkadaşları ile rekabete girebilirler.
Siz aslında takdirden mutlu olan insanlar ile kazançtan mutlu olan insanları karşılaştırıyorsunuz zengin ile fakiri değil. - 27-10-2021, 00:57:47Zenginliğin aslında zihinde ve maneviyatta olduğunun kanıtı bu söylediğiniz. Çoğunlukla kanıtlama arzusu insanı hataya ve fazla harcama yapmaya yönlendirir. Gerçekten zengin olan insanlar ise doğru yatırımın insana yapılan olduğunu ve dünyadaki düzen bozulduğunda eldeki paranın da bir şeye yaramayacağını bilirler. Bu ifadeler siyaset bilimi temelli yani belli bir nesnelliğe de ölçülebilir olmasa da sahip 😄 İyi akşamlar dilerim
- 27-10-2021, 01:19:19ytkeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bill abimiz kiraladığı 107 metrelik süper yatı ile Ege turunda, 2 önce de yatından helikopter ile efes antik kendi ve meryem anayı ziyaret etti. )))
Bu adamlar da süper lüks hayat yaşıyorlar, süper lüks arabalara biniyor, süper evlerde yaşıyor, her işlerini hizmetçilerine yaptırıyorlar.
Sadece bu hayatlarını insanların gözlerine sokarak prim yapmaya çalışmıyorlar. - 27-10-2021, 01:22:55illaki hocam. adamlarda para var ki yiyecekler. benim burda anlatmak istediğim nenemin trikosu olayıydı. göze batmıyor adamlar. asgari ücretle geçinmeye çalışıp da iphone bilmem kaç almak için cırmalamıyorlar. ya da starbucksta 2 liralık kahveye 20 lira verip de elinde bardağı olimpiyat meşalesi gibi gezdirmiyorlar.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2021, 13:48:06zenginler tasarruf yapip kiymet bildigi icin zengin oluyor zaten hocam (bağlantılarıyla rant sayesinde olanlari demiyorum kendi hakkiyla olanlar)
o nedenle de cogu zenginde 3 un 5 in hesabini yapma diye tabir ettiğimiz tasarruf reflekslerini gormemiz normal

