digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bill abimiz kiraladığı 107 metrelik süper yatı ile Ege turunda, 2 önce de yatından helikopter ile efes antik kendi ve meryem anayı ziyaret etti. )))
Bu adamlar da süper lüks hayat yaşıyorlar, süper lüks arabalara biniyor, süper evlerde yaşıyor, her işlerini hizmetçilerine yaptırıyorlar.
Sadece bu hayatlarını insanların gözlerine sokarak prim yapmaya çalışmıyorlar.
illaki hocam. adamlarda para var ki yiyecekler. benim burda anlatmak istediğim nenemin trikosu olayıydı. göze batmıyor adamlar. asgari ücretle geçinmeye çalışıp da iphone bilmem kaç almak için cırmalamıyorlar. ya da starbucksta 2 liralık kahveye 20 lira verip de elinde bardağı olimpiyat meşalesi gibi gezdirmiyorlar.