zenginler tasarruf yapip kiymet bildigi icin zengin oluyor zaten hocam (bağlantılarıyla rant sayesinde olanlari demiyorum kendi hakkiyla olanlar)
o nedenle de cogu zenginde 3 un 5 in hesabini yapma diye tabir ettiğimiz tasarruf reflekslerini gormemiz normal