• 26-10-2021, 20:22:56
    #1
    Son zamanlarda gelen zamlar, döviz kur artışları vb bir sürü kötü etkenler var hayatımızı etkileyen siz bu süreçler de neler yapıyor yada gelecek için ne planlıyorsunuz?
  • 26-10-2021, 20:23:49
    #2
    artık sadece buradan kurtulmak istiyorum.
  • 26-10-2021, 20:26:45
    #3
    pasif gelir kaynaklarını arttırmayla ve döviz üzerinden kazanmayla...
    • aydoganweb
    aydoganweb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-10-2021, 20:34:19
    #4
    Türkiye de yaşayıp döviz kazanmaya çalışmak en güzel yöntem olacaktır. Yurt dışında yaşayıp dolar euroyla geçinmeye çalışmanın burada tl ile geçinmeye çalışmaktan çok bir farkı yok bence. Böylelikle ülkeye de döviz sokmuş oluruz.
  • 26-10-2021, 21:49:52
    #5
    Olaya farklı bir açıdan bakarsak belki güzel noktaları tespit edebilirsiniz. Krizler herzaman yeni zenginleri, yeni firmaları beraberinde getirir. Bunu finansal piyasalarda da çokca görürsünüz bir mal uçtu kaçtı zirve derken herkes malı alır o esnada mal çoktan terkedilmeye başlanmıştır, tam terside mal bundan daha düşüğü yok dedikçe düşer panikle herkes satmaya başladığında kalkış başlamıştır. Ekonomik krizler kimi için kabus kimi içinde başlangıç olur. Kontrol edilir bir iş modeli ile dalgalanmaları minimize edebilirsiniz. E-ihracat ile ihracat tecrübesi geliştirebilirsiniz.
  • 27-10-2021, 00:08:33
    #6
    Ticaretinizi, kazancınızı, kendinizi ülke dışına çıkarmaya çalışın.
    Bu ülke insanının seviyesi sürdürülebilir bir kalkınmayı gerçekleştirmeye yetmiyor.
  • 27-10-2021, 00:13:44
    #7
    Gelecek için mevcut partiye oy vermemeyi düşünüyorum.
  • 27-10-2021, 03:26:49
    #8
    Ticareti daha çok yurt dışına çıkarmayı düşünüyordum. Bunu 4 ülkede 7 bayilik vererek yaptık ama sonuç olarak artık ekonomi kalmadı. XX.XXX meblalarda gelir bile olsa geçim sıkıntısı geçmeyecek.

    Artık bu düzende aile kurmak vs. düşünemiyorum. En yakın zamanda kalıcı olarak çıkış yapmak en mantıklısı
  • 27-10-2021, 10:33:12
    #9
    aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda gelen zamlar, döviz kur artışları vb bir sürü kötü etkenler var hayatımızı etkileyen siz bu süreçler de neler yapıyor yada gelecek için ne planlıyorsunuz?
    1 saat önce %10 zam yaptık kapora + yükleme günü kalan tutarı alırken tüm ödemeyi önden alıyoruz