Ticareti daha çok yurt dışına çıkarmayı düşünüyordum. Bunu 4 ülkede 7 bayilik vererek yaptık ama sonuç olarak artık ekonomi kalmadı. XX.XXX meblalarda gelir bile olsa geçim sıkıntısı geçmeyecek.

Artık bu düzende aile kurmak vs. düşünemiyorum. En yakın zamanda kalıcı olarak çıkış yapmak en mantıklısı