Türkiye de yaşayıp döviz kazanmaya çalışmak en güzel yöntem olacaktır. Yurt dışında yaşayıp dolar euroyla geçinmeye çalışmanın burada tl ile geçinmeye çalışmaktan çok bir farkı yok bence. Böylelikle ülkeye de döviz sokmuş oluruz.