• 25-10-2021, 10:39:34
    #1
    Eskiden arkadaşlar arasında şakalaşırdık 1 kuruşun maliyeti 2 kuruş diye,
    Chp li bir vekilin yaptığı araştırma da 50 kuruşu basmanın maliyeti’nin 66 kuruş olduğu ortaya çıktı. Bana düşündürücü ve bir o kadar da saçma gelmiş olsa da yine bu konu hakkında şaşkınlığımı sizinle paylaşmak istedim.
    Düzeltme: 1 kuruşun maliyeti de 26 kuruşmuş…
    Kaynak ve haberin ayrıntısı:
    https://bundle.app/P4m0wzpX
  • 25-10-2021, 10:40:19
    #2
    Burada bile zarar ediyoruz
  • 25-10-2021, 10:40:45
    #3
    Daha neler göreceğiz bakalım. Artık şaşırmamaya başladık
  • 25-10-2021, 10:41:44
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yaw biz yaptıgımız botları Tr'de satmak yerine yabancı bir e-ticaret forumlarında satsak galiba tr'de zengin olacaz böyle giderse gerçi ürünlede çok pahalı ama
  • 25-10-2021, 10:47:06
    #5
    Kullanılan sarı pirinç malzemelerin hurda fiyatı kendisinden daha pahalıya denk geliyor. Son zamanlarda bir çok müşteri bozuk 5kr 10kr hurdaya satmak için topluyor paranın kendisinden çok daha kârlı oluyor geçen hafta 1500kg yakın almıştım. Parayı kantara koyup tartıp almak gerçekten gülünç bir durum.
  • 25-10-2021, 10:47:53
    #6
    Eğer doğru ise bunun anlamı 1 TL nin altındaki paraların artık tedavülden kalkma zamanın geldiğidir.
  • 25-10-2021, 10:51:11
    #7
    Vay be
  • 25-10-2021, 11:00:42
    #8
    Arkadaşlar geçmiş pandemi döneminde basılan karşılıksız paraların tüm dünyada acısı çıkmaya başlıyor. Muhtemelen hiperenflasyon dönemlerine gireceğiz.

    Tarih tekerrür ediyor. Önümüzdeki seçime kadar hiperenflasyonu biz yaşarsak bu 1.5 sene içerisinde halk olarak belimiz bükülecek. Herkes kendi yağını kavursun, tedbirini alsın. Tabi bu durum yaşanırsa eskiden olsa din, muhalefet, siyaset vs gibi kavramlar üzerinden konuşan siyasetçiler bunu konuşamaz konuşsa da halk bunu dinlemeyecektir çünkü herkes önce cebini düşünür. Eskiden bu konular konuşulurken milletin cebinde kendini götürebildiği parası vardı ama şuan sürekli borç yani tahminimce çoğu kişi k. kartları vesilesiyle 1 ay geriden geliyor. Şimdi oluşacak durumsa önümüzdeki seçim oluşabilecek bir koalisyon. He koalisyonun hiçbir zaman faydasını biz ülkece görmedik buda ayrı mesele. Muhtemelen şuan olan durumdan daha da kötü bir duruma getirirler ülkeyi ve ortaya yeni bir alternatif aday çıkar ve o değerlendirilir. Bu bir ihtimal diğer ihtimalse ekonominin toparlanma süreci fakat bu hükümetten bağımsız olarak ekonomik göstergeler neticesinde çok zor bir durum olarak gözüküyor.
  • 25-10-2021, 11:05:46
    #9
    5-10 TL madeni para ve 500 TL kağıt para gelmesi lazım artık.