Arkadaşlar geçmiş pandemi döneminde basılan karşılıksız paraların tüm dünyada acısı çıkmaya başlıyor. Muhtemelen hiperenflasyon dönemlerine gireceğiz.
Tarih tekerrür ediyor. Önümüzdeki seçime kadar hiperenflasyonu biz yaşarsak bu 1.5 sene içerisinde halk olarak belimiz bükülecek. Herkes kendi yağını kavursun, tedbirini alsın. Tabi bu durum yaşanırsa eskiden olsa din, muhalefet, siyaset vs gibi kavramlar üzerinden konuşan siyasetçiler bunu konuşamaz konuşsa da halk bunu dinlemeyecektir çünkü herkes önce cebini düşünür. Eskiden bu konular konuşulurken milletin cebinde kendini götürebildiği parası vardı ama şuan sürekli borç yani tahminimce çoğu kişi k. kartları vesilesiyle 1 ay geriden geliyor. Şimdi oluşacak durumsa önümüzdeki seçim oluşabilecek bir koalisyon. He koalisyonun hiçbir zaman faydasını biz ülkece görmedik buda ayrı mesele. Muhtemelen şuan olan durumdan daha da kötü bir duruma getirirler ülkeyi ve ortaya yeni bir alternatif aday çıkar ve o değerlendirilir. Bu bir ihtimal diğer ihtimalse ekonominin toparlanma süreci fakat bu hükümetten bağımsız olarak ekonomik göstergeler neticesinde çok zor bir durum olarak gözüküyor.