• 24-10-2021, 16:56:09
    #1
    Evet az önce soğuk titreşmesi ve bi anlik hevesle kombiyi acmis bulunuyorum . Sizde durum nasıl Eğleniyormuyuz 😀
  • 24-10-2021, 16:56:58
    #2
    🏆 SMM-PANEL.NET
    mahallede dogalgaz yok
  • 24-10-2021, 16:57:37
    #3
    buralar iyi gibi şimdilik
  • 24-10-2021, 16:59:16
    #4
    Geçen ay ısıttı beni 170 geldi . Bu ay 700 u gecer
  • 24-10-2021, 16:59:21
    #5
    1-2 gün açalım dedik doğalgaz 100+geldi 500ü bulcak gibi bu kış
  • 24-10-2021, 17:01:15
    #6
    isitinca kapatıyoruz )
  • 24-10-2021, 17:01:46
    #7
    Bu gidişle 100 dolar altında fatura gelmez.
  • 24-10-2021, 17:01:46
    #8
    üniversite için apartta kalıyorum beleş merkezi sistem ayaklarımın altından bile sıcak su geçiyor mis
  • 24-10-2021, 17:01:46
    #9
    Yeni bağlattık sadece denemelerde 1 metreküp kullandık bile hayırlısı bakalım