Doğalgazı acan arkadaslar . Nasıl ısınıyormuyuz ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Doğalgazı acan arkadaslar . Nasıl ısınıyormuyuz ?
16
●
443
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Doğalgazı acan arkadaslar . Nasıl ısınıyormuyuz ?
1
2
24-10-2021, 16:56:09
#1
Nums
Evet az önce soğuk titreşmesi ve bi anlik hevesle kombiyi acmis bulunuyorum . Sizde durum nasıl Eğleniyormuyuz 😀
24-10-2021, 16:56:58
#2
smmpanelnet
🏆 SMM-PANEL.NET
mahallede dogalgaz yok
24-10-2021, 16:57:37
#3
adwerd0z1
buralar iyi gibi şimdilik
24-10-2021, 16:59:16
#4
dertliA
Geçen ay ısıttı beni 170 geldi . Bu ay 700 u gecer
24-10-2021, 16:59:21
#5
Companiee
1-2 gün açalım dedik doğalgaz 100+geldi 500ü bulcak gibi bu kış
24-10-2021, 17:01:15
#6
SerkanAks
isitinca kapatıyoruz
)
24-10-2021, 17:01:46
#7
mertcangokgoz
Bu gidişle 100 dolar altında fatura gelmez.
24-10-2021, 17:01:46
#8
EmreGrup
üniversite için apartta kalıyorum beleş merkezi sistem ayaklarımın altından bile sıcak su geçiyor mis
24-10-2021, 17:01:46
#9
Creskon
Yeni bağlattık sadece denemelerde 1 metreküp kullandık bile hayırlısı bakalım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler