Konu
Doğalgazı acan arkadaslar . Nasıl ısınıyormuyuz ?
24-10-2021, 16:59:21
#5
Companiee
1-2 gün açalım dedik doğalgaz 100+geldi 500ü bulcak gibi bu kış