Konu
Doğalgazı acan arkadaslar . Nasıl ısınıyormuyuz ?
24-10-2021, 17:01:46
#9
Creskon
Yeni bağlattık sadece denemelerde 1 metreküp kullandık bile hayırlısı bakalım