Konu
Doğalgazı acan arkadaslar . Nasıl ısınıyormuyuz ?
24-10-2021, 16:56:09
#1
Nums
Evet az önce soğuk titreşmesi ve bi anlik hevesle kombiyi acmis bulunuyorum . Sizde durum nasıl Eğleniyormuyuz 😀