• 21-10-2021, 15:54:21
    #10
    Çok saçma bu olay. Parasını verdin yağı arabaya koydun yeniden markete geldin satmayacak mı ? Kimlikle mi alıyoruz sonuçta Bugün migrosta da migros süt için 4 adet sınırı koymuşlar. Ben farklı kasaya gitsem kim takip edecek
  • 21-10-2021, 15:54:38
    #11
    KRYPTA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar sadece psikolojik alistirmalar bence. Ben de geçen gün başka bir markette Nutella alımları 1 adet ile sınırlıdır diye kağıt gördüğümde soka uğradım. Kasiyere sorduğumda inatla inkar etti ama benim gözümde senaryo çoktan canlanmıştı. Yakında üretim yok diye sahte bir kriz çıkaracaklar bu günleri rüyamda gördüm sırf iktidar savaşında milyarlarca kaynağın derelere döküldüğünü görmüştüm. Bu daha başlangıç şimdiden her şeyin son tarihine bakıyorum 2 yıllık stok herkes yapsın günah değil böyle zamanlarda radikal olmak gerek. Selametle
    Evin stok yapmasi neden gunah olsun ki.O esnaflar icin gunah olur.Tuketiciyiz biz 😁
  • 21-10-2021, 15:55:23
    #12
    Ciddi anlamda iflas etmis bir ulke olduk. Sacma sapan bir idare. Sacma sapsn bir ekonomi yonetimi, liyakatsizlik, sahtekarlik. Orta seviye sıfır birnotomobil 300 400 bin den basliyor. 3+1 orta halli 5 yasinda bir ev 500 600 bin den basliyor. Yerli uretim siviyaglar 90-100 liradan basliyor. 1 küçük su 1.5 tl den basliyor. Mazot nerdeyse 9 tl ye dayanmiş. Ev kiraları en kotusu 1.5 - 2 bin den basliyor. Bu kadar kör bir halk olamaz. Neyini sevem milletimin. Icimdeki vatan millet sakaryayı bitirdiler.
  • 21-10-2021, 15:55:48
    #13
    iktidar savaşlarında paralel politika diyorlar buna. 70-90 yılları arasındada görülmüştür.
  • 21-10-2021, 15:56:14
    #14
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel bir market için çok saçma bir karar. Senin amacın satmak değil mi zaten? Bırak kim kaç tane alırsa alsın..
    Evet hocam katılıyorum olması gereken durum tam olarak bu özel sektör tedarik eder satar kâr eder parana bakarsın bırak millet isterse hepsini alsın

    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun önüne geçemezler en az TR 3 kişi yaşıyor sende akrabanı gönderir alırsın yada arkadaşını ailenden birisini boş gereksiz bir önem olmuş
    Bu konuda katılıyorum kesinlikle önüne geçilecek bir durum değil tc kimlik ile satmasalar bari 😂



    ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya olarak hastalıktan sonra kıtlıkla karşı karşıyayız heralde, kaç gündür tedarik sorunlarıyla ilgili haberler görüyorum
    Aynı fikirdeyim tedarik sorunları gittikçe artış gösteriyor


    yakupdemir01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inan hocam sonumuz hiç iyi değil..
    Hakkımızda Hayırlısı olsun inşallah hocam

    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçek mi bu ?
    Maalesef hocam
  • 21-10-2021, 15:58:02
    #15
    Geçende iPad aldım 6 tane, listelenen fiyattan sadece 1 tane verebiliriz dediler. Ne yani, zengine mazot 2-3 lira mı demem lazım? Gittim başka bir firmadan o fiyattan 6 tane aldım. O ürün ile ilgili satış politikasını dönemsel olarak öyle oluşturmuşlar. Ne kadar politize oldunuz arkadaş ya; bu her zaman olan bir şey.
  • 21-10-2021, 16:00:58
    #16
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçende iPad aldım 6 tane, listelenen fiyattan sadece 1 tane verebiliriz dediler. Ne yani, zengine mazot 2-3 lira mı demem lazım? Gittim başka bir firmadan o fiyattan 6 tane aldım. O ürün ile ilgili satış politikasını dönemsel olarak öyle oluşturmuşlar. Ne kadar politize oldunuz arkadaş ya; bu her zaman olan bir şey.
    Allah akıl fikir versin inşallah hocam
  • 21-10-2021, 16:04:18
    #17
  • 21-10-2021, 16:06:03
    #18
    Üyeliği durduruldu

    (yakında biz)