Geçende iPad aldım 6 tane, listelenen fiyattan sadece 1 tane verebiliriz dediler. Ne yani, zengine mazot 2-3 lira mı demem lazım? Gittim başka bir firmadan o fiyattan 6 tane aldım. O ürün ile ilgili satış politikasını dönemsel olarak öyle oluşturmuşlar. Ne kadar politize oldunuz arkadaş ya; bu her zaman olan bir şey.