Çok saçma bu olay. Parasını verdin yağı arabaya koydun yeniden markete geldin satmayacak mı ? Kimlikle mi alıyoruz sonuçta Bugün migrosta da migros süt için 4 adet sınırı koymuşlar. Ben farklı kasaya gitsem kim takip edecek