• 21-10-2021, 15:44:48
    #1
    Merhabalar bu gün şok marketlerinden birine gittim ve sıvı yağ almak istedim gel gelelim 2. Yağ satışı yasakmış harbiden adının hakkını verdi şoka uğradım sebep diye soruyorum üretim sıkıntısı var diyorlar zengine yata gemiye mazotu 2 3 liraya verirken çiftçiye 8 9 liraya verirsen üretim olmaz tabi dedim kendi kendime gerçekten bu ülke nereye gidiyor Hayretler içerisinde kaldım. Acaba bizim manisa bölgesinde mi böyle bir sorun var yoksa tüm marketlerde mi bilmiyorum ama bu durum bir şeylerin pekte iyiye gittiğini göstermiyor.


  • 21-10-2021, 15:46:29
    #2
    Özel bir market için çok saçma bir karar. Senin amacın satmak değil mi zaten? Bırak kim kaç tane alırsa alsın..
  • 21-10-2021, 15:46:34
    #3
    Onun önüne geçemezler en az TR 3 kişi yaşıyor sende akrabanı gönderir alırsın yada arkadaşını ailenden birisini boş gereksiz bir önem olmuş
  • 21-10-2021, 15:46:43
    #4
    Her şey Amerika'nın bizi kıskanmasıyla başladı..
  • 21-10-2021, 15:46:43
    #5
    Dünya olarak hastalıktan sonra kıtlıkla karşı karşıyayız heralde, kaç gündür tedarik sorunlarıyla ilgili haberler görüyorum
  • 21-10-2021, 15:46:56
    #6
    Platin üye
    Yakında karneyle dağıtırlar.
  • 21-10-2021, 15:47:08
    #7
    inan hocam sonumuz hiç iyi değil..
  • 21-10-2021, 15:49:21
    #8
    Bunlar sadece psikolojik alistirmalar bence. Ben de geçen gün başka bir markette Nutella alımları 1 adet ile sınırlıdır diye kağıt gördüğümde soka uğradım. Kasiyere sorduğumda inatla inkar etti ama benim gözümde senaryo çoktan canlanmıştı. Yakında üretim yok diye sahte bir kriz çıkaracaklar bu günleri rüyamda gördüm sırf iktidar savaşında milyarlarca kaynağın derelere döküldüğünü görmüştüm. Bu daha başlangıç şimdiden her şeyin son tarihine bakıyorum 2 yıllık stok herkes yapsın günah değil böyle zamanlarda radikal olmak gerek. Selametle
  • 21-10-2021, 15:52:38
    #9
    gerçek mi bu ?