Merhabalar bu gün şok marketlerinden birine gittim ve sıvı yağ almak istedim gel gelelim 2. Yağ satışı yasakmış harbiden adının hakkını verdi şoka uğradım sebep diye soruyorum üretim sıkıntısı var diyorlar zengine yata gemiye mazotu 2 3 liraya verirken çiftçiye 8 9 liraya verirsen üretim olmaz tabi dedim kendi kendime gerçekten bu ülke nereye gidiyor Hayretler içerisinde kaldım. Acaba bizim manisa bölgesinde mi böyle bir sorun var yoksa tüm marketlerde mi bilmiyorum ama bu durum bir şeylerin pekte iyiye gittiğini göstermiyor.