Bunlar sadece psikolojik alistirmalar bence. Ben de geçen gün başka bir markette Nutella alımları 1 adet ile sınırlıdır diye kağıt gördüğümde soka uğradım. Kasiyere sorduğumda inatla inkar etti ama benim gözümde senaryo çoktan canlanmıştı. Yakında üretim yok diye sahte bir kriz çıkaracaklar bu günleri rüyamda gördüm sırf iktidar savaşında milyarlarca kaynağın derelere döküldüğünü görmüştüm. Bu daha başlangıç şimdiden her şeyin son tarihine bakıyorum 2 yıllık stok herkes yapsın günah değil böyle zamanlarda radikal olmak gerek. Selametle