• 20-10-2021, 23:19:29
    #1
    Telefonuma Google haberlerden bildirim geliyor. Bakıyorum.

    Benzine zam gelmiş
    --Bakıyorum
    Motorine zam gelmiş
    --Bakıyorum
    Gaza zam gelmiş
    --Bakıyorum
    Elektriğe zam gelmiş
    --Bakıyorum
    Suya zam gelmiş
    --Bakıyorum
    Yağa zam gelmiş
    --Bakıyorum
    Sigaraya zam gelmiş
    --Bakıyorum
    Arabaya zam gelmiş
    --Bakıyorum
    Köprü geçiş ücretlerine zam, çıkışına zam Girişine zam ...


    Google haberler bölümünü yeniliyorum. Karşıma sürekli zam çıkıyor. Şimdide gıda ürünlerinin tümüne %30 zam gelebileceğini belirtiyor.



    Nedir Bu zam ?
    Bu ülkede zamdan en iyi anlayan kim?
    Zam nasıl yapılır?
    Zamı kimler yapabilir?
    Zam yaparken dikkat edilmesi gerekenler?
    Birisi bana bu zamı izah etsin ....
  • 20-10-2021, 23:21:51
    #2
    ülke sadece soyuyor ve yönetemiyor tek açıklaması bu
  • 20-10-2021, 23:24:37
    #4
    bugün migrosta 6 poşet ürüne 504 tl para ödedim yaş un şeker çoçuk bezi bir koli yumurta bulgur pirinç bu gibi ihtiyaçlar hepside migros markalı en ucuzundan Allah sonumuzu hayır etsin
  • 20-10-2021, 23:24:47
    #5
    Yok be zamcık o. Mini mini zam da olabilir
  • 20-10-2021, 23:25:30
    #6
    Biz bu ülkede hiç insan gibi yaşayamayacak mıyız?
    Bir kısım değişik varlığın tercihlerinin sonuçlarını biz çekmek zorunda mıyız?
  • 20-10-2021, 23:27:37
    #7
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz bu ülkede hiç insan gibi yaşayamayacak mıyız?
    Bir kısım değişik varlığın tercihlerinin sonuçlarını biz çekmek zorunda mıyız?

    Yemeye ekmek bulursak yine iyi
  • 20-10-2021, 23:29:42
    #9
    Nisan ayında ekonomi çökecek diyorlar, YTD.