Telefonuma Google haberlerden bildirim geliyor. Bakıyorum.
Benzine zam gelmiş
--Bakıyorum
Motorine zam gelmiş
--Bakıyorum
Gaza zam gelmiş
--Bakıyorum
Elektriğe zam gelmiş
--Bakıyorum
Suya zam gelmiş
--Bakıyorum Yağa zam gelmiş
--Bakıyorum Sigaraya zam gelmiş
--Bakıyorum Arabaya zam gelmiş
--Bakıyorum Köprü geçiş ücretlerine zam, çıkışına zam Girişine zam ...
Google haberler bölümünü yeniliyorum. Karşıma sürekli zam çıkıyor. Şimdide gıda ürünlerinin tümüne %30 zam gelebileceğini belirtiyor.
Nedir Bu zam ?
Bu ülkede zamdan en iyi anlayan kim?
Zam nasıl yapılır?
Zamı kimler yapabilir?
Zam yaparken dikkat edilmesi gerekenler?
Birisi bana bu zamı izah etsin ....