Telefonuma Google haberlerden bildirim geliyor. Bakıyorum.

Benzine zam gelmiş
--Bakıyorum
Motorine zam gelmiş
--Bakıyorum
Gaza zam gelmiş
--Bakıyorum
Elektriğe zam gelmiş
--Bakıyorum
Suya zam gelmiş
--Bakıyorum
Yağa zam gelmiş
--Bakıyorum
Sigaraya zam gelmiş
--Bakıyorum
Arabaya zam gelmiş
--Bakıyorum
Köprü geçiş ücretlerine zam, çıkışına zam Girişine zam ...


Google haberler bölümünü yeniliyorum. Karşıma sürekli zam çıkıyor. Şimdide gıda ürünlerinin tümüne %30 zam gelebileceğini belirtiyor.



Nedir Bu zam ?
Bu ülkede zamdan en iyi anlayan kim?
Zam nasıl yapılır?
Zamı kimler yapabilir?
Zam yaparken dikkat edilmesi gerekenler?
Birisi bana bu zamı izah etsin ....