UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz bu ülkede hiç insan gibi yaşayamayacak mıyız?
Bir kısım değişik varlığın tercihlerinin sonuçlarını biz çekmek zorunda mıyız?

Yemeye ekmek bulursak yine iyi