• 19-10-2021, 09:33:32
    #10
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavaş yakan sobalardan al hocam
    bildiğiniz kovalı soba,sabah koyuyorsun saat 2-3gıbı geçiyor kömür eklemek zorunda kalıyorsun,o da gunluk işte cuvalın %75-80 ine tekabül edıyor


    yavaş yakanları bılmıyorum gercekten bır arastıralım
  • 19-10-2021, 09:41:23
    #11
    Bu yıl mart ayında 25 kiloluk çuvalı 35 liradan almış ve pahalı diye hayıflanmıştım. Çünkü daha ocakta 25 liradan almıştım! Bu yıl kömür alamadım, odunu da şükür ki uyguna denk getirdim ama yakılacak hale getirmek aşırı yorucuydu.

    Ek not: Kömür yine de ihtiyaç: Kömür karşılığı footer link ve tanıtım yazısı satılır 😅
  • 19-10-2021, 09:45:19
    #12
    Deniz bitti.....
  • 19-10-2021, 09:48:42
    #13
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır 25kg

    durum gerçektende çok vahim,halk bu şekilde kendi haline mi terk edılecek,kımse mudahale etmeyecekmi?devletımız bu gunlerde varlıgını göstermeyecekse nezaman gösterecek,artık yaşayamıyoruzda
    ilk baharda secim olacak ve hukumetten kurtulacaz anketlerde oyle gosteriyor sabret abi zor biliyorum
    • zulte
    zulte bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-10-2021, 09:50:14
    #14
    Geçen sene torbasını 28 TL den alıyorduk şimdi 67 TL adana da el insaf ya
  • 19-10-2021, 09:56:46
    #15
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene torbasını 28 TL den alıyorduk şimdi 67 TL adana da el insaf ya
    ankara bu sabah aldık 85 tl

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk baharda secim olacak ve hukumetten kurtulacaz anketlerde oyle gosteriyor sabret abi zor biliyorum
    artık bu kabus bitsin lütfen ömrümüzü yediler
  • 19-10-2021, 09:57:27
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk baharda secim olacak ve hukumetten kurtulacaz anketlerde oyle gosteriyor sabret abi zor biliyorum
    Sözde yeni hükümetin elinde sihirli değnek mi var da bir anda her şey değişecek?
  • 19-10-2021, 09:59:59
    #17
    lancelot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözde yeni hükümetin elinde sihirli değnek mi var da bir anda her şey değişecek?
    artık olay çuvallamadanda öteye geçti,bundan daha da kötü olmayacagını dusunuyoruz,ülke vatandaşı her türlü kötü şartlarda yaşama ayak uydurulmayı öğrendi artık,daha ne görebilirizki.gelenler elbettekı bırak düzeltmeyı,yapılan pislikleri bulmaya çalışması bıle 5yılı geçer o ayrı

    ama devletimizin gerçektende bu olayla ilgilenmesi gerekıyor,yoksa nasıl yaşayabılırızki,herkes zengın degıl bu ülkede,gelir kesınlıkle ve kesınlıkle gıderı karşılamıyor,bırak karşılamayı yanına bıle yaklaşamıyor
  • 19-10-2021, 10:55:18
    #18
    Şu anda halen fiyatlar çok iyi. Daha da artacak. Elektriğe, doğalgaza hem kasım ayında hem de ocakta ciddi zam gelecek. Geçen ay 185 ödemiştik elektriğe bu ay 245 TL geldi. Büyük ihtimal ocak ayıyla beraber 350 TL'ye dayanır. Doğalgaz da geçen seneyi ikiye katlar.