Bu yıl mart ayında 25 kiloluk çuvalı 35 liradan almış ve pahalı diye hayıflanmıştım. Çünkü daha ocakta 25 liradan almıştım! Bu yıl kömür alamadım, odunu da şükür ki uyguna denk getirdim ama yakılacak hale getirmek aşırı yorucuydu.

Ek not: Kömür yine de ihtiyaç: Kömür karşılığı footer link ve tanıtım yazısı satılır 😅