zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır 25kg

durum gerçektende çok vahim,halk bu şekilde kendi haline mi terk edılecek,kımse mudahale etmeyecekmi?devletımız bu gunlerde varlıgını göstermeyecekse nezaman gösterecek,artık yaşayamıyoruzda
ilk baharda secim olacak ve hukumetten kurtulacaz anketlerde oyle gosteriyor sabret abi zor biliyorum