lancelot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözde yeni hükümetin elinde sihirli değnek mi var da bir anda her şey değişecek?
artık olay çuvallamadanda öteye geçti,bundan daha da kötü olmayacagını dusunuyoruz,ülke vatandaşı her türlü kötü şartlarda yaşama ayak uydurulmayı öğrendi artık,daha ne görebilirizki.gelenler elbettekı bırak düzeltmeyı,yapılan pislikleri bulmaya çalışması bıle 5yılı geçer o ayrı

ama devletimizin gerçektende bu olayla ilgilenmesi gerekıyor,yoksa nasıl yaşayabılırızki,herkes zengın degıl bu ülkede,gelir kesınlıkle ve kesınlıkle gıderı karşılamıyor,bırak karşılamayı yanına bıle yaklaşamıyor