• 18-10-2021, 20:30:00
    #19
    Üyeliği durduruldu
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çocuğun ismi çok garip gelir yaşıtlarına göre.

    "Kıyamet günü siz, isimleriniz ve babalarınızın isimleriyle çağrılacaksınız. Bu sebeple isimlerinizi güzelleştiriniz!" (1)
    İsimden sebep cehennemde yanmaz heralde insan. Ayrıca güzel neye göre, kime göre?
  • 18-10-2021, 20:33:45
    #20
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsimden sebep cehennemde yanmaz heralde insan. Ayrıca güzel neye göre, kime göre?
    Bu sözde Cehennem iması yok. Güzel bir tavsiyede bulunulmuş.
    Lütfen altında farklı şeyler aramayın.
    Güzel isim herkesin hakkıdır. Objektif güzellik kavramı ise; manası güzel olan veya en azından temsil ettiği husus güzel olandır.
    Saygılar.
  • 18-10-2021, 20:33:51
    #21
    Keyifli olur ama okulda çok dalga geçerler ya
  • 18-10-2021, 20:37:01
    #22
    Pikachu dolu dilerseniz pikachu_21 nickini verebiliriz
  • 18-10-2021, 20:38:19
    #23
    Ben oğlufuma Luffy adını koydum
  • 18-10-2021, 20:43:25
    #24
    "Talkına gelmez" :-)
    Yani telkine gelmez..

    Daha güzel bir isim bulabilirsiniz umarım
  • 18-10-2021, 21:24:30
    #25
    Önce onu çocuğu doğuracak olana sorman lazım ! Sen doğurmayacaksan. Çocuğun annesi ben bu isimi koyacam dediğinde olay bitmiştir Sen kendi kendine pikachu dersin içinden
  • 18-10-2021, 21:37:31
    #26
    Arada olur böyle şeyler...

    Tekken 3 oynadığım yıllarda bende oğlum olursa adını "paul" koyacam demiştim (:

    Neyse yıllar geçti, evlendik hanım karar verdi bizim yiğidin adına "Destan" olsun dedi bende tamam dedim. Kimliğini çıkartmaya gittim. İsmini kağıda yazıp veriyordum kiii neden başına sonuna bir isim daha yazmıyorum dedim ve sonuna "Ali" ekledim.

    Böylece benim oğlumun adı oldu "Destan Ali"
  • 18-10-2021, 22:07:01
    #27
    Yengenin bundan haberi var mı hocam