Arada olur böyle şeyler...

Tekken 3 oynadığım yıllarda bende oğlum olursa adını "paul" koyacam demiştim (:

Neyse yıllar geçti, evlendik hanım karar verdi bizim yiğidin adına "Destan" olsun dedi bende tamam dedim. Kimliğini çıkartmaya gittim. İsmini kağıda yazıp veriyordum kiii neden başına sonuna bir isim daha yazmıyorum dedim ve sonuna "Ali" ekledim.

Böylece benim oğlumun adı oldu "Destan Ali"