Arada olur böyle şeyler...
Tekken 3 oynadığım yıllarda bende oğlum olursa adını "
paul" koyacam demiştim (:
Neyse yıllar geçti, evlendik hanım karar verdi bizim yiğidin adına "
Destan" olsun dedi bende tamam dedim. Kimliğini çıkartmaya gittim. İsmini kağıda yazıp veriyordum kiii neden başına sonuna bir isim daha yazmıyorum dedim ve sonuna "
Ali" ekledim.
Böylece benim oğlumun adı oldu "
Destan Ali"