Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsimden sebep cehennemde yanmaz heralde insan. Ayrıca güzel neye göre, kime göre?
Bu sözde Cehennem iması yok. Güzel bir tavsiyede bulunulmuş.
Lütfen altında farklı şeyler aramayın.
Güzel isim herkesin hakkıdır. Objektif güzellik kavramı ise; manası güzel olan veya en azından temsil ettiği husus güzel olandır.
Saygılar.