chnyrdkl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oğlum olursa ismini Pikachu koyabilir miyim?
68
●1.873
- 18-10-2021, 20:30:00Üyeliği durdurulduİsimden sebep cehennemde yanmaz heralde insan. Ayrıca güzel neye göre, kime göre?
- 18-10-2021, 20:33:45Bu sözde Cehennem iması yok. Güzel bir tavsiyede bulunulmuş.Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lütfen altında farklı şeyler aramayın.
Güzel isim herkesin hakkıdır. Objektif güzellik kavramı ise; manası güzel olan veya en azından temsil ettiği husus güzel olandır.
Saygılar. - 18-10-2021, 21:37:31Arada olur böyle şeyler...
Tekken 3 oynadığım yıllarda bende oğlum olursa adını "paul" koyacam demiştim (:
Neyse yıllar geçti, evlendik hanım karar verdi bizim yiğidin adına "Destan" olsun dedi bende tamam dedim. Kimliğini çıkartmaya gittim. İsmini kağıda yazıp veriyordum kiii neden başına sonuna bir isim daha yazmıyorum dedim ve sonuna "Ali" ekledim.
Böylece benim oğlumun adı oldu "Destan Ali"
Çocuğun annesi ben bu isimi koyacam dediğinde olay bitmiştir