Anket Sizce dolar yükselmeye devam edecek mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 68
Sizce dolar yükselmeye devam edecek mi?
Çıkmış 9'a inmez 8'e
%94,12 (64 Oy)
Yükselen şey düşer de
%5,88 (4 Oy)
  • 15-10-2021, 17:55:35
    #1
    Merhaba,

    Sadece tüketime dayalı dış güçlerin kıskandığı ekonomimiz ve paramız her geçen gün eriyip değerini kaybediyor. Sizce doların artışı devam edecek mi?
  • 15-10-2021, 17:56:34
    #2
    Bunu fırsata çevirmek üretmek ve ürünleri dolar ile ihraç etmek gerek. Bunu yapamayanlar için ülke yaşanmaz bir hal alacak. Dolar kazanıp Türkiye'de yiyenler ise bayram edecek.
  • 15-10-2021, 17:57:29
    #3
    Şahsi görüşüm kısa vadede 11-12 görecek. YTD
  • 15-10-2021, 18:02:33
    #4
    3 Yıl önce bu öngörüde fiyat listemizi , Yurt içinde $ ' a çevirip bütün bayilerimize kabul ettirdik.
    Bunu öngöremeyen rakip firmalar aylık fiyat listesi yenilemesi yaparak, satışlarında kaosa sebep oldu.
    --
    Konuya tüketim çılgınlığı olarak değil, tükettiğimiz mamulleri, besinleri vb. neden kendimi üretir iken dışardan alır olduk ? diye sorarak devam edelim.
    Mamul üreticisini, besin çiftçisini mi küstürdük ? (Yoksa attığı oltanın balığa değmemesi için göldeki suyumu çektik ?)
    Ne yazık ki önümüzdeki bir kaç senenin çok ama çok kötü geçeceği malumunuz ortada. Allah(c.c) garibanın, fukaranın, emekçinin, kısaca hepimizin yardımcısı olsun.
  • 15-10-2021, 18:04:28
    #5
    Bu gece 10'u görür :
  • 15-10-2021, 18:05:36
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ForumiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Yıl önce bu öngörüde fiyat listemizi , Yurt içinde $ ' a çevirip bütün bayilerimize kabul ettirdik.
    Bunu öngöremeyen rakip firmalar aylık fiyat listesi yenilemesi yaparak, satışlarında kaosa sebep oldu.
    --
    Konuya tüketim çılgınlığı olarak değil, tükettiğimiz mamulleri, besinleri vb. neden kendimi üretir iken dışardan alır olduk ? diye sorarak devam edelim.
    Mamul üreticisini, besin çiftçisini mi küstürdük ? (Yoksa attığı oltanın balığa değmemesi için göldeki suyumu çektik ?)
    Ne yazık ki önümüzdeki bir kaç senenin çok ama çok kötü geçeceği malumunuz ortada. Allah(c.c) garibanın, fukaranın, emekçinin, kısaca hepimizin yardımcısı olsun.
    Maalesef Çiftçi anasını alıp gitti. Bize küstüler.
  • 15-10-2021, 18:16:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bence ülkenin dolardan daha büyük sıkıntıları var. Gündemde öyle şeyler var ki.
  • 15-10-2021, 18:16:43
    #8
    weblote adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef Çiftçi anasını alıp gitti. Bize küstüler.
    50 Yıllık çiftçi dayım her ürünü olmasına rağmen destekleme azlığı ve hep geçmiş senelerin şartlarına göre aldıkları için çiftçiliği bıraktı. 250 Dönüm arazı bu sene işlenmeyecek ve hayvan bakmayacak. Yazıklar olsun bu döneme !!
  • 15-10-2021, 18:20:58
    #9
    benim öngörüm 15-20 bandı yada 20-30