Bunu fırsata çevirmek üretmek ve ürünleri dolar ile ihraç etmek gerek. Bunu yapamayanlar için ülke yaşanmaz bir hal alacak. Dolar kazanıp Türkiye'de yiyenler ise bayram edecek.