weblote adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef Çiftçi anasını alıp gitti. Bize küstüler.
50 Yıllık çiftçi dayım her ürünü olmasına rağmen destekleme azlığı ve hep geçmiş senelerin şartlarına göre aldıkları için çiftçiliği bıraktı. 250 Dönüm arazı bu sene işlenmeyecek ve hayvan bakmayacak. Yazıklar olsun bu döneme !!