3 Yıl önce bu öngörüde fiyat listemizi , Yurt içinde $ ' a çevirip bütün bayilerimize kabul ettirdik.
Bunu öngöremeyen rakip firmalar aylık fiyat listesi yenilemesi yaparak, satışlarında kaosa sebep oldu.
--
Konuya tüketim çılgınlığı olarak değil, tükettiğimiz mamulleri, besinleri vb. neden kendimi üretir iken dışardan alır olduk ? diye sorarak devam edelim.
Mamul üreticisini, besin çiftçisini mi küstürdük ? (Yoksa attığı oltanın balığa değmemesi için göldeki suyumu çektik ?)
Ne yazık ki önümüzdeki bir kaç senenin çok ama çok kötü geçeceği malumunuz ortada. Allah(c.c) garibanın, fukaranın, emekçinin, kısaca hepimizin yardımcısı olsun.
Maalesef Çiftçi anasını alıp gitti. Bize küstüler.