• 17-01-2009, 00:24:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ne zamandır laptop alcam alcam deyip duruyom ama bir türlü alamadım. Fiyatı uygun olsun istiyom özellikleride iyi olsun istiyom. Oyunu çok seviyom oyun sıksık oynucam, oyunları kasmadan çalıştırcak bir bilgisayar istiyom.

    Mavi Bilgisayarda bir laptop buldum BankAsya karta peşin fiyatına 18 ay taksit yapıyolarmış. Sizce laptop nasıl ayrıca 18 ay taksit laptop için fazlamı sizce?

    Mavi Bilgisayar - Teknolojide DoÄŸru Adres
  • 17-01-2009, 00:31:19
    #2
    Bu parayı Asus'a vermek yazık olur gerçekten. Notebook bakacaksan Toshiba,Hp,lg den başlıyabilirsiniz ve paran varsa sony de düşünebilirsin. Bu bilgisayara 2bin küsür verecegine o fiyata çok iyi toshibalar var zaten cogu yer indirimde şuanda.
  • 17-01-2009, 00:35:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben hiç bu özellikte bu fiyata başka laptop bulamadım? 2.53 işlemcili olan bir laptop varsa bu fiyata gösterirmisin onuda inceleyim.

    Ayrıca Asus kötü markamıki? LG Asustan dahamı iyi?
  • 17-01-2009, 01:00:57
    #4
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel fakat biraz pahalı ama 18 taksit olmasından dolayı düşünüyorsan uygun seçim.
  • 17-01-2009, 01:10:37
    #5
    bu kadar para vermeyi göze aldıysan hiç durma al
  • 17-01-2009, 01:33:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Herkes pahalı demiş arkadaşlar ama bu özellikte 2309 TL e başka bir laptop göremedim çok aradım? 2.53GHz işlemci ve 6mb cache olması beni çok etkiledi.

    Bu özelliklerde bir laptopu daha ucuza bilen varmıki?
  • 17-01-2009, 01:46:35
    #7
    herkesin söylediğinin aksine toshibadan uzak durmalısın en rezil laptoptur bana göre.ne zaman kullandıysam sorun çıkardı başıma. hp asus ya da lg iyidir. bu verdiğin linkteki laptopu eğer o kadar para verme şansın varsa al derim. asus iyidir güzeldir özellikle bunun gibi yeni laptoplarında çok iyi özellikleri de var.
  • 17-01-2009, 01:52:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ya hp tamam iyi kaliteli markada hp nin alıncak bilgisayarları hem pahalı hemde iyi değil. Dokunmatik tuşlarda ses açma sürekli hata veriyo LG dende korkuyorum laptop piyasasında.

    Bu bilgisayarı diğer sitelerde inceledim bimeks ve teknosada 700 ytl daha pahalı aynı ürün. Çok kararsızım sizce değermi bu paraya? Bu kadar para vermeyi gözden çıkardım yani bu paraya sizce özellikleri daha düşük sony toshiba falanmı almalıyım ?
  • 17-01-2009, 01:52:50
    #9
    benim yaşadığım yerde hp için şunu derler : halk bilgisayarı

    bu arada şu anda döviz kuru yüksek olduğu için bence uzak durmalısın