herkesin söylediğinin aksine toshibadan uzak durmalısın en rezil laptoptur bana göre.ne zaman kullandıysam sorun çıkardı başıma. hp asus ya da lg iyidir. bu verdiğin linkteki laptopu eğer o kadar para verme şansın varsa al derim. asus iyidir güzeldir özellikle bunun gibi yeni laptoplarında çok iyi özellikleri de var.