Ya hp tamam iyi kaliteli markada hp nin alıncak bilgisayarları hem pahalı hemde iyi değil. Dokunmatik tuşlarda ses açma sürekli hata veriyo

LG dende korkuyorum laptop piyasasında.
Bu bilgisayarı diğer sitelerde inceledim bimeks ve teknosada 700 ytl daha pahalı aynı ürün. Çok kararsızım sizce değermi bu paraya? Bu kadar para vermeyi gözden çıkardım yani bu paraya sizce özellikleri daha düşük sony toshiba falanmı almalıyım ?