• 13-10-2021, 22:28:54
    #10
    Bence bu tür trendlere sokma veya 3 tl zammı gündeme getirme tamamen zamma hazırlamak içindir . Simdiden gündeme getiriyorlarki zam yapıldığında İnsanlar zaten belliydi zam geleceği dedirtmek için 3 tl zam haberi gündeme geldi . Yarın 1-1.5 tl zam gelirse ohh be 3 tl zam gelmedi diyenler olacaktır mutlaka iste o kesimi yakalamak icin bu sekilde suan gündemde .Örnek verecek olursak iphone icin herkes 30 k para dedi ancak 18 kya çıktı yine fahis fiyatı olmasına rağmen insanlar 30 k dan 18 kyı görunce sesleri çıkmadı hep aynı taktik hep!
  • 13-10-2021, 22:29:12
    #11
    Yine de şahlanıyor aman
  • 13-10-2021, 22:29:59
    #12
    Zam lafını görünce artık ayarlarım yerinden oynuyor.
  • 13-10-2021, 22:30:11
    #13
    Zaten her şey iddaa ile başlamıyor mu.
    Önce bir ortaya iddaa atılır halkın tepkisi ölçülür , halk bu zamı kaldırabilir gibi duruyorsa verirler zamı

    Ama 3 TL fazla 1.5 yapalım.
  • 13-10-2021, 22:38:37
    #14
    Öyle bir şey olsaydı muhalefet çoktan ortaya çıkarmıştı. Twitter’da her çıkan şeye inanmak doğru değil
  • 13-10-2021, 22:52:40
    #15
    TASARIM AJANSI
    Bu haber gercekmi bilmiyorum ama yalan olsa ne fark eder ülkenin gidişatı ortada.Simdilik 3tl yalan haberse ilerde 5tl gercek olucak bu gidisle hic suphem yok
  • 13-10-2021, 23:03:16
    #16
    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya genelinde bir kriz olduğu kesin. Ancak burada "Allahsızlar" gibi hadsizce yorum yapanlara da söylenecek çok söz var. Önce bir terbiyenizi takınmanız gerekir kimin Allahlı Allahsız olduğuna bununla mı karar veriyorsunuz? Mantıklı olmak at gözlüğü ile bakmamak gerekir. Hangi siyasetçi olursa olsun benim en sevmediğim siyasetçi bile böyle bir zammı yapmak istemez çünkü her şeyden önce siyaseten kendisi kaybeder.
    Bu krizde başka birileri olsa siyasetle tahmin edemeyeceğiniz kadar yakın biri olarak diyorum ki ülke tamamen felakete sürüklenirdi bu korona belasının açtığı ekonomik yıkım yüzünden. O kadar yatırımlar vs de kolay dönmüyor. 3 TL zamma şu tabloda inanmakta saflık olur bu yalan haberi yayan kişiye Allahsızlar diyemeyen zat gelmiş burada devlet büyüklerine hakaret ediyor bunu siyaset için demiyorum kim olursa olsun biraz edep.

    Bugün açın haberlere bakın ABD, RUSYA, ingiltere VS siyasetinde de enflasyon, benzin fiyatları, tedarik zincirlerindeki aksaklıklar, sınırlardaki düzensizlikler gündemde. Zammı savunmak adına yazmıyorum ancak bu olaylara sadece at gözlüğü ile bakmamak gerekir diyorum.

    Dünyadan bihaber olan her şeyin kendi etrafında döndüğünü zannediyor. Dünde forumda birisi elektrik ve doğalgaza %40-50 zam olacak haberi paylaştı. Bazı kesimlerin yıpratma operasyonudur. Seçime 1,5 yıl kala devletin başındaki kişi/kişiler o kadarda maceraya düşkün değildir en azından böyle bir mantık yürütmek gerekir gerçeği görmek için.
    Adam yıllardır bu ülkeye içten içe düşmanlık etmiş finans ve ekonomi kurumlarının "Türkiye şu kadar büyüyecek" açıklamasına gelince inanmıyor onuda baştaki yaptırmıştır gibi deli saçması cümleler kuruyor ama Twitter'da okuduğunu anlamayan birinin yaptığı iletiyi trendler listesine sokuyor ülkede asıl sorgulanması gereken cahilliktir. Bunu da sadece bir siyasi merkeze bağlamayın cumhuriyet kurulduğundan beri biz o cahillik kısmını aşamadık (Cumhuriyet tarihi için konuşuyorum Osmanlı döneminde de pek farklı değildik)
    Dolar olmuş 9 lira en ucuz sıfır araba olmuş 200 lira kiralar olmuş 3 bin evler olmuş milyon. Hocam sen neden bahsediyorsun yok Cumhuriyet tarihi yok Osmanlı dönemi
  • 13-10-2021, 23:10:39
    #17
    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya genelinde bir kriz olduğu kesin. Ancak burada "Allahsızlar" gibi hadsizce yorum yapanlara da söylenecek çok söz var. Önce bir terbiyenizi takınmanız gerekir kimin Allahlı Allahsız olduğuna bununla mı karar veriyorsunuz? Mantıklı olmak at gözlüğü ile bakmamak gerekir. Hangi siyasetçi olursa olsun benim en sevmediğim siyasetçi bile böyle bir zammı yapmak istemez çünkü her şeyden önce siyaseten kendisi kaybeder.
    Bu krizde başka birileri olsa siyasetle tahmin edemeyeceğiniz kadar yakın biri olarak diyorum ki ülke tamamen felakete sürüklenirdi bu korona belasının açtığı ekonomik yıkım yüzünden. O kadar yatırımlar vs de kolay dönmüyor. 3 TL zamma şu tabloda inanmakta saflık olur bu yalan haberi yayan kişiye Allahsızlar diyemeyen zat gelmiş burada devlet büyüklerine hakaret ediyor bunu siyaset için demiyorum kim olursa olsun biraz edep.

    Bugün açın haberlere bakın ABD, RUSYA, ingiltere VS siyasetinde de enflasyon, benzin fiyatları, tedarik zincirlerindeki aksaklıklar, sınırlardaki düzensizlikler gündemde. Zammı savunmak adına yazmıyorum ancak bu olaylara sadece at gözlüğü ile bakmamak gerekir diyorum.

    Dünyadan bihaber olan her şeyin kendi etrafında döndüğünü zannediyor. Dünde forumda birisi elektrik ve doğalgaza %40-50 zam olacak haberi paylaştı. Bazı kesimlerin yıpratma operasyonudur. Seçime 1,5 yıl kala devletin başındaki kişi/kişiler o kadarda maceraya düşkün değildir en azından böyle bir mantık yürütmek gerekir gerçeği görmek için.
    Adam yıllardır bu ülkeye içten içe düşmanlık etmiş finans ve ekonomi kurumlarının "Türkiye şu kadar büyüyecek" açıklamasına gelince inanmıyor onuda baştaki yaptırmıştır gibi deli saçması cümleler kuruyor ama Twitter'da okuduğunu anlamayan birinin yaptığı iletiyi trendler listesine sokuyor ülkede asıl sorgulanması gereken cahilliktir. Bunu da sadece bir siyasi merkeze bağlamayın cumhuriyet kurulduğundan beri biz o cahillik kısmını aşamadık (Cumhuriyet tarihi için konuşuyorum Osmanlı döneminde de pek farklı değildik)
    doğalgaz diyorsun zamlanan rakamlara rağmen almanyada daha ucuz doğalgaz kankiniz putin ile uzun süreli anlaşma yaparken birdahakine uyguna fiyat çekinde krize rağmen türkiyenin aliş fiyati fazla kalmasin yok 1.5 yıla kala macera aramiyormuş yönetemiyorlar asıl at gözlüğünü çikarinda kendiniz rteye birdaha bakin kendi rüya aleminde yaşiyor işsizlik %10 a düşmüş tuike göre bile %20 enflasyon var erdoğan kaybettini biliyor zaten gidene kadar ne götürse kar attiniz posttan sonra kaç ay geçdi o zamanlar kaç esnaf kapattiğinizdan haberiniz varda takamazsiniz ama abd esnafini destekledi türkiyede kira parasini bile karşilamicak komik rakamlar verildi
  • 13-10-2021, 23:43:58
    #18
    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bahsettiğimi Türkçe ve gayet basit kelimeler ile anlattım hocam. En büyük sorun anlamamak olduğundan anlamamışsınız tekrar okuyun derim. Dünya normal bir süreçten mi geçiyor zannediyorsunuz? İşi siyasete dökecek olursak söylenecek çok söz var o zaman. Daha öncekiler araba üretseydi doğru iş yapsaydı sonradan gelen hangi partili olursa olsun üzerine bir şeyler koyar şüphesiz ki şimdikinden daha iyi bir yerde olurduk. Siyaset namına doğruları söylemekten korkuyor birçoğu çünkü rakibini övmüş olmak ona zul geliyor. Kriz dünyada var! Her ülkede kendi çapı nispetinde bundan az ya da çok etkileniyor. O iletiye haberleri ekledim tekrar bakın isterseniz.
    Bende trilyonluk değilim bunun böyle olmasını istemem ama siyaset yapmak için gerçeklerden uzak kalmakta ne kadar doğru olur? + olarak kim ne derse desin Türkiye'nin konumu tüm ülkelerden çok daha farklıdır. Türkiye'nin bir şeyden 1 yerine 2 etkilenmesini sadece ekonomi ile açıklamak siyaset bilmemektir. Bu etkinin ikinci bir nedeni küresel siyasettir. Türkiye'nin her anlamda konumu nedeniyle dış siyasette de çelmeye uğratılmak istemesidir yine diyorum mevcut iktidar olsun olmasın muhalefettn kim gelirse gelsin yine bu çelme takmak olacaktır. Yani onların derdi sadece mevcut iktidar veya muhalefet değil TÜRKİYE'DİR. bu yüzden onlar 1 etkilense de Türkiye ne kadar ilerlerse ilerlesin 2 etkilenecektir küresel dengeleri bunun üzerine kuruyorlar çünkü Türkiyeyi fiziki olarak olmasa bile eylemsel olarak ele geçirmeden Ortadoğu'da, Asya'da ve hatta Uzakdoğu'da ancak bir yere kadar at koşturabilirler.
    Hocam dış güçler diye diye bu hale geldik zaten. Dış güçler mi bizim fen matematik ağarlıklı ortaokullar liseler açmamızı engelledi. Dış güçler mi eğitim sistemini bu hale getirdi. Dış güçler mi dedi, üni mezunu öğretmene 4.900 ver ilkokul mezunu bekçiye 5100 ver diye. Yaparsın her ilçeye bir kaç tane özel okuldan bile daha özel devlet okulu. 20 k maaşla öğretmen öğretmen ataması yapılacak dersin. O öğretmenleri de her türlü sınavdan geçirir gerçekten kafalı akıllı bilgili gençler yetiştirecek kadroyu oluşturursun. İleride de meyvesini toplarsın. Ama ne gerek var ki; akıllı, araştıran, sorgulayan gençliğe. Bizim başımıza hangi hükümet gelirse gelsin ister ki, bilgisiz cahil sorgulamayan bir millet olsun. Kendileride istedikleri gibi at koştursun. Şunu artık gerçekten kabullenmemiz gerekir. Herşeyin çözümü eğitimde. Tabi her ile 30 tane üni açarak değil. Daha ilkokuldan fen matematik yazılım ağırlıklı eğitim vererek. Tabi bu her öğrenci için geçerli değil. Her öğrencinin yeteneğine göre yapılmalı. Yani işin özü bu yazıyı okuyanlar benim ne demek istediğimi çok iyi anladı.