Zaten her şey iddaa ile başlamıyor mu.
Önce bir ortaya iddaa atılır halkın tepkisi ölçülür , halk bu zamı kaldırabilir gibi duruyorsa verirler zamı

Ama 3 TL fazla 1.5 yapalım.