Benzine 3 TL zam düşünülüyor iddiası!
36
●1.337
- 13-10-2021, 22:28:54Bence bu tür trendlere sokma veya 3 tl zammı gündeme getirme tamamen zamma hazırlamak içindir . Simdiden gündeme getiriyorlarki zam yapıldığında İnsanlar zaten belliydi zam geleceği dedirtmek için 3 tl zam haberi gündeme geldi . Yarın 1-1.5 tl zam gelirse ohh be 3 tl zam gelmedi diyenler olacaktır mutlaka iste o kesimi yakalamak icin bu sekilde suan gündemde .Örnek verecek olursak iphone icin herkes 30 k para dedi ancak 18 kya çıktı yine fahis fiyatı olmasına rağmen insanlar 30 k dan 18 kyı görunce sesleri çıkmadı hep aynı taktik hep!
- 13-10-2021, 22:30:11Zaten her şey iddaa ile başlamıyor mu.
Önce bir ortaya iddaa atılır halkın tepkisi ölçülür , halk bu zamı kaldırabilir gibi duruyorsa verirler zamı
Ama 3 TL fazla 1.5 yapalım.
- 13-10-2021, 23:03:16Dolar olmuş 9 lira en ucuz sıfır araba olmuş 200 lira kiralar olmuş 3 bin evler olmuş milyon. Hocam sen neden bahsediyorsun yok Cumhuriyet tarihi yok Osmanlı dönemiRCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2021, 23:10:39doğalgaz diyorsun zamlanan rakamlara rağmen almanyada daha ucuz doğalgaz kankiniz putin ile uzun süreli anlaşma yaparken birdahakine uyguna fiyat çekinde krize rağmen türkiyenin aliş fiyati fazla kalmasin yok 1.5 yıla kala macera aramiyormuş yönetemiyorlar asıl at gözlüğünü çikarinda kendiniz rteye birdaha bakin kendi rüya aleminde yaşiyor işsizlik %10 a düşmüş tuike göre bile %20 enflasyon var erdoğan kaybettini biliyor zaten gidene kadar ne götürse kar attiniz posttan sonra kaç ay geçdi o zamanlar kaç esnaf kapattiğinizdan haberiniz varda takamazsiniz ama abd esnafini destekledi türkiyede kira parasini bile karşilamicak komik rakamlar verildiRCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2021, 23:43:58Hocam dış güçler diye diye bu hale geldik zaten. Dış güçler mi bizim fen matematik ağarlıklı ortaokullar liseler açmamızı engelledi. Dış güçler mi eğitim sistemini bu hale getirdi. Dış güçler mi dedi, üni mezunu öğretmene 4.900 ver ilkokul mezunu bekçiye 5100 ver diye. Yaparsın her ilçeye bir kaç tane özel okuldan bile daha özel devlet okulu. 20 k maaşla öğretmen öğretmen ataması yapılacak dersin. O öğretmenleri de her türlü sınavdan geçirir gerçekten kafalı akıllı bilgili gençler yetiştirecek kadroyu oluşturursun. İleride de meyvesini toplarsın. Ama ne gerek var ki; akıllı, araştıran, sorgulayan gençliğe. Bizim başımıza hangi hükümet gelirse gelsin ister ki, bilgisiz cahil sorgulamayan bir millet olsun. Kendileride istedikleri gibi at koştursun. Şunu artık gerçekten kabullenmemiz gerekir. Herşeyin çözümü eğitimde. Tabi her ile 30 tane üni açarak değil. Daha ilkokuldan fen matematik yazılım ağırlıklı eğitim vererek. Tabi bu her öğrenci için geçerli değil. Her öğrencinin yeteneğine göre yapılmalı. Yani işin özü bu yazıyı okuyanlar benim ne demek istediğimi çok iyi anladı.RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


