• 13-10-2021, 20:10:49
    #10
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yap-işlet-devret bitince yenilenecek, projesi hazır.
    https://www.izmir.bel.tr/tr/Haberler...oldu/44046/156
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmirliyim diye söylemiyorum ama biraz abartı olmuş, Esenler otogarıyla teke tekte alır.
    1 hafta önce istanbula gittim fuar için , istanbul belediyesi kendisi yönetiyor otogarı , çok başarılı buldum , istanbulu arkadaşlar yazacaktır , istanbul kart ile tuvaletleri kullanabiliyorsunuz , sürekli temizlik personelleri var , izmir de içler acısı bir durum var.
  • 13-10-2021, 20:14:41
    #11
    aynı yer mi bilemem üni döneminden biliyorum şuan ki hali daha d berbattır belediye bi el atamıcak kadar bütçesiz mi aciz mi bilemiyorum. yerel halkın halden memnun sanırım