@Profreco; arkadaşımdan çok özür diliyorum.
Sabah edu, mail almak istemiştim, kendisine ulaş diyerek yazı yazdım iş yoğunluğu iş gerginliği nedeniyle biraz sert çıkış yaptım kendisinden çok özür dilerim.
Konuyu yanlış yere açtıysam affola iyi çalışmalar.
Özürüm Var Hakkını Helal Et Hocam
4
●374
- 12-10-2021, 11:48:16Üyeliği durduruldu
- 12-10-2021, 11:57:59Sabah mesajını gördüğümde tepkinize çok şaşırmıştım. Bu davranışınız takdir edilesi bir hareket.
- 12-10-2021, 12:32:32İş yoğunluğundan bizim işimizi de unuttunuz sanırım hocam.
İyi forumlar.