• 12-10-2021, 11:48:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    @Profreco; arkadaşımdan çok özür diliyorum.

    Sabah edu, mail almak istemiştim, kendisine ulaş diyerek yazı yazdım iş yoğunluğu iş gerginliği nedeniyle biraz sert çıkış yaptım kendisinden çok özür dilerim.

    Konuyu yanlış yere açtıysam affola iyi çalışmalar.
  • 12-10-2021, 11:50:59
    #2
    Özrün bu şekilde herkesin huzurunda beyan edilmesi çok erdemlice bir davranış. Tebrik ederim...
  • 12-10-2021, 11:57:59
    #3
    Sabah mesajını gördüğümde tepkinize çok şaşırmıştım. Bu davranışınız takdir edilesi bir hareket.
  • 12-10-2021, 12:32:32
    #4
    İş yoğunluğundan bizim işimizi de unuttunuz sanırım hocam.

    İyi forumlar.
  • 12-10-2021, 14:11:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Bu saygılı davranışınızı tebrik ederim. Evet doğrudur herkesin iş telaşı mevcut ama böyle yazmanız çok yanlıştı.
    Özür dilemek erdemliktir. Konu için teşekkür ederim.
    iyi forumlar