@Profreco; arkadaşımdan çok özür diliyorum.

Sabah edu, mail almak istemiştim, kendisine ulaş diyerek yazı yazdım iş yoğunluğu iş gerginliği nedeniyle biraz sert çıkış yaptım kendisinden çok özür dilerim.

Konuyu yanlış yere açtıysam affola iyi çalışmalar.