Merhabalar,
Bu saygılı davranışınızı tebrik ederim. Evet doğrudur herkesin iş telaşı mevcut ama böyle yazmanız çok yanlıştı.
Özür dilemek erdemliktir. Konu için teşekkür ederim.
iyi forumlar