• 11-10-2021, 20:12:45
    #1
    Ben şikayetleri okuyorum. En çok burada bununla vakit geçiriyorum. Wp ekran görüntüleri, içinde uçuşan hocam kelimeleri. Bir süre sonra bağımlılık yapıyor. Yeni şikayet varmı diye kontrol ediyorum gün içinde. İşim var oldukça yoğun ama orada garip bir atmosfer var. Yalnız değilimdir
  • 11-10-2021, 20:14:28
    #2
    Ekmeğimizdeyiz.
  • 11-10-2021, 20:15:27
    #3
    Edu mail, AWS hesap satışı yapıp harçlığımı çıkartmaya çalışıyorum hocam.
  • 11-10-2021, 20:16:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    @Peace; 'yi görünce alıntıla yapıp şu videoyu atmak için

    https://www.youtube.com/watch?v=awGW...el=AltanKaymak
  • 11-10-2021, 20:19:00
    #5
    weondie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Peace; 'yi görünce alıntıla yapıp şu videoyu atmak için

    https://www.youtube.com/watch?v=awGW...el=AltanKaymak
    Bende üstadın attığı videoyu izlemek için..
  • 11-10-2021, 20:24:36
    #6
    Arayüz tasarım işi yapıyorum. Idare ediyor ufak tefek iş cikiyor
  • 11-10-2021, 20:30:05
    #7
    android uygulamamı satsam mı diye r10na girip vazgeçip geri çıkıyorum
    ayda 600-1000 tl kazandırıyor tamamen pasif kazanç (Uğraş istemiyor)
  • 11-10-2021, 20:31:06
    #8
    güncelleme falan gerekiyormu ? yoksa kur bırak kendi kendine çalışsın gibi bişeymi

    alicmkrtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    android uygulamamı satsam mı diye r10na girip vazgeçip geri çıkıyorum
    ayda 600-1000 tl kazandırıyor tamamen pasif kazanç (Uğraş istemiyor)
  • 11-10-2021, 20:32:29
    #9
    nerde ekmek biz ordayık