güncelleme falan gerekiyormu ? yoksa kur bırak kendi kendine çalışsın gibi bişeymi

alicmkrtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
android uygulamamı satsam mı diye r10na girip vazgeçip geri çıkıyorum
ayda 600-1000 tl kazandırıyor tamamen pasif kazanç (Uğraş istemiyor)